کتاب کاربردی جدید در حوزه «بازاریابی» روانه بازار نشر شد
کتاب «تجزیه و تحلیل بازاریابی» به عنوان یک کتاب کاربردی برای دانشجویان و کارشناسان بازاریابی، توسط...
کتاب «تجزیه و تحلیل بازاریابی» به عنوان یک کتاب کاربردی برای دانشجویان و کارشناسان بازاریابی، توسط...
پویش «کتاب در حرکت» در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه...
فصلنامه پژوهشهای کارآفرینی و نوآوری به مدیرمسئولی دکتر سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانش...