کتاب کاربردی جدید در حوزه «بازاریابی» روانه بازار نشر شد
کتاب «تجزیه و تحلیل بازاریابی» به عنوان یک کتاب کاربردی برای دانشجویان و کارشناسان بازاریابی، توسط دکتر مهران رضوانی دانشیار دانشکده کارآفرینی ترجمه و منتشر شد.
کتاب «تجزیه و تحلیل بازاریابی» به عنوان یک کتاب کاربردی برای دانشجویان و کارشناسان بازاریابی، توسط دکتر مهران رضوانی دانشیار دانشکده کارآفرینی ترجمه و منتشر شد.
پویش «کتاب در حرکت» در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شد.
فصلنامه پژوهشهای کارآفرینی و نوآوری به مدیرمسئولی دکتر سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سردبیری دکتر جهانگیر یدالهی فارسی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، برای پذیرش مقاله از متخصصان و فعالان ...