اطلاعیه برگزاری ششمین دوره‏‬ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا)

تعداد بازدید:۹۰۸
روابط عمومی دانشگاه تهران: ششمین دوره مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا)، توسط انجمن علمی دانشجویی بین‌رشته‌ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
اطلاعیه برگزاری ششمین دوره‏‬ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا)

بر اساس اطلاعیه اعلامی از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی، این مسابقه با هدف ترویج علم و ایده‌های نو و آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه برگزار خواهد شد.
داوطلبان شرکت در این مسابقه، در مرحله‏ اول می‌توانند حداکثر تا ۲۵ بهمن ماه، فایل صوتی سه‌دقیقه‌ای ایده‏ سخنرانی خود را منطبق بر شیوه‬‬ ‏نامه‏ به آدرس دبیرخانه در شبکه‌های اجتماعی به نشانی stp_admins@ یا رایانامه‏ anjomanelmi@ut.ac.ir ارسال کنند. بعد از ارزیابی، برگزیدگان مرحله‏ ابتدایی برای ارسال ویدئوی سخنرانی ۱۲ دقیقه‌ای در تاریخ ۳۰ بهمن ماه مشخص خواهند شد. ‬ همچنین آخرین فرصت ارسال فایل سخنرانی برگزیدگان مرحله اول تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‬ stp_ssa@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند. ویدئوهای مرحله‏ نهایی دوره‌های گذشته‏ مسابقه نیز از آدرس www.aparat.com/UT_TED در دسترس است.
لازم به ذکر است، مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) از جشنواره روز جهانی علم در آبان ۱۳۹۷ در دانشگاه تهران آغاز شد و تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است.
برای دریافت شیوه‌نامه‏ ششمین دوره مسابقه سخنرانی‌های ترویجی به این پیوند مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: اداره کل فرهنگی و اجتماعی ترویج علم ایده‌های نو سخنرانی‌های ترویجی دلتا روز جهانی علم ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه


نظر شما :