برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی اعلام شد

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۲۴۴۴ اخبار اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۸۵۳
اسامی برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (UTTED) از سوی دبیرخانه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، اسامی برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (UTTED) از سوی دبیرخانه اعلام شد.
محمد قاضی مقدم با ارائه «رهایی از خود کاذب»، امیرحسین شمسی اردکانی با ارائه «بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده» و سید داریوش طاهرزاده با ارائه «تحصیل؛ تفریح یا حرفه؟» سه ارائه برگزیده این دوره از رویداد بوده‌اند.
همچنین ارائه مریم مکاری‌زاده با عنوان «اگه پول نه، پس چی؟» مقام شایسته تقدیر را به دست آورد و ارائه احمد یارایی با ارائه «سر بریدن با چاقوی کند» عنوان شایسته تقدیر از نگاه مخاطب را کسب کرد.
پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد از بهمن ۹۸ آغاز شد و بنا بود در اسفند سال گذشته نیز برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات، این رویداد به صورت مجازی، از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ۹۹ به همت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.
علاقه مندان می‌توانند ویدئوهای این دوره از مسابقات را در کانال آپارات به نشانی aparat.com/UT_TED و سامانه چندرسانه‌ای اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی bayan.ut.ac.ir/channel/y92e6 دنبال کنند.

کلید واژه ها: اداره کل فرهنگی و اجتماعی سخنرانی‌های ترویجی


( ۴ )

نظر شما :