اطلاعیه نحوه حضور کارمندان از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

تعداد بازدید:۱۸۵
روابط عمومی دانشگاه تهران: معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارمندان دانشگاه را از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

۱) کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونین، رؤسای دانشکده‌ها و معاونین، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت‌های پرسنل واحد خود می‌باشند.

۲) رؤسا و معاونین اداری مالی واحدها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت‌های واحد، با دو سوم حضور فیزیکی کارمندان و یک سوم به صورت دورکار با شرایط زیر انجام گیرد:

الف) کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب‌پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در اولویت استفاده از دورکاری می‌باشند.

ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید نمایند. در صورت عدم تأیید مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

ج) ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار می‌باشند از ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ (با ۳۰ دقیقه شناور) است.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۱

کلید واژه ها: معاونت اداری و مالی اداره کل منابع انسانی شرایط حضور


( ۱ )

نظر شما :