معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛

جشنواره فرهنگ نماد امید به توسعه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه است

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۳ کد : ۹۹۰۱ اخبار اخبار فرهنگی-دینی اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۱۹
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در نشستی با دانشجویان، جشنواره فرهنگ را نماد امید به توسعه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر مجید سرسنگی، ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در آستانه برگزاری «دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران»، با دانشجویان فعال برگزار کننده این جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در این نشست دانشگاه را محلی برای پرورش آینده‌سازان کشور برشمرد و گفت: «این جشنواره نشان می‌دهد که حوزه فرهنگ در دانشگاه پویا و رو به توسعه است و خوشبختانه در این چند سال طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام شده است».
وی، اعطای «امتیاز حرفه‌ای» به نشریات دانشجویی را بیانگر به رسمیت شناختن نشریات دانشجویی عنوان کرد و آن را در سطح کشور بی‌سابقه خواند و خاطر نشان کرد: «اعطای این امتیاز به نشریات دانشجویی، فضای علمی دانشگاه را به فعالیت‌های دانشجویی پیوند می‌زند.»
در ادامه این نشست نمایندگان تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه تشکل خود ارائه کردند. هم‌چنین برنامه‌های دانشجویی دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران از سوی مسئولان آنها معرفی شد.
دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران، ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۳۹۸ با کوشش دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از برنامه‌های جشنواره به سامانه culfest.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی و اجتماعی جشنواره فرهنگ


نظر شما :