اطلاعیه آغاز ثبت‌نام استارت‌آپ ویکند دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

تعداد بازدید:۳۵۳۴
بنیاد حامیان دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای آغاز ثبت‌نام استارت‌آپ ویکند دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را اعلام کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:

بنیاد نیکوکاری جمیلی در نظر دارد «استارت‌آپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان» را با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشگاه تهران در روزهای ۳۰ آبان و یک و دوم آذر ۹۷ برگزار نماید.
از کلیه علاقمندان حوزه کسب و کار دعوت می‌شود از ۱۱ آبان ماه با ثبت‌نام در سایت www.ysa-persia.com در این رویداد شرکت و برای ایجاد یک کسب و کار مستقل تلاش کنند.
جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در دومین سال برگزاری نگاهی متفاوت در حمایت از ایده‌های شرکت کنندگان خواهد داشت. حضور پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان همکار و برگزار کننده استارت آپ ویکند موجب ایجاد زنجیره ارزشی از ایده تا محصول و بازار در دومین جشنواره شده است.
در همین راستا پس از امکان‌سنجی علمی ایده‌های ثبت شده جشنواره در مرحله اول، ۵۰ ایده برای حضور در استارت‌آپ ویکند انتخاب می‌شوند و سپس از علاقه‌مندان به حوزه‌های کسب و کار مانند متخصصان برنامه‌نویسی، طراحان گرافیک و سایت، فارغ‌التحصیلان رشته‌های کسب و کار، مدیریت و تمام کسانی که با بازار و مقدمات ایجاد یک کسب و کار آشنایی دارند دعوت خواهد شد تا با این ۵۰ نفر تیم تشکیل دهند و با همراهی متخصصان و راهبران کسب و کار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در یک آخر هفته شاد و پر از انرژی روی تکمیل ایده خود کار کنند.
روند اجرایی استارت‌آپ ویکند:
۱. ثبت نام کنندگان در استارت آپ ویکند ایده‌ای را ارائه نخواهند کرد و فقط برای همکاری و تشکیل تیم ثبت نام می‌کنند.
۲. تمامی ۵۰ نفر منتخب بخش علمی که در استارت‌آپ ویکند حضور دارند ایده خود را در ۵ دقیقه ارائه می‌کنند و ۱۰ ایده برای ایجاد ۱۰ تیم و آغاز استارت‌آپ ویکند انتخاب خواهد شد.
با توجه به روند در نظر گرفته شده، ظرفیت برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در تیم‌های استارت‌آپی فقط ۵۰ نفر است.
جوایز برگزیده‌های استارت‌آپ ویکند:
برای تیم‌هایی که در استارت‌آپ ویکند موفق به کسب رتبه‌های اول تا ششم می‌شوند علاوه بر جایزه نقدی چند جایزه ویژه نیز در نظر گرفته شده است:
۱. بیست و پنج میلیون تومان اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمیلی به منظور تولید نمونه محصول برای تیم‌های اول تا ششم.
۲. استقرار تیم‌ها در فضای استارت‌آپی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و استفاده از خدمات زیرساختی، آموزش و مشاوره‌های متخصصان پارک علم و فناوری برای تولید محصول و تشکیل شرکت.
۳. امکان استقرار شرکت در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در صورت کسب حدنصاب نمرات ارزیابی.

ثبت نام برای حضور در استارت‌آپ ویکند از روز ۱۱ آبان ۱۳۹۷ در سایت فعال است.

کلید واژه ها: جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بنیاد حامیان دانشگاه تهران


( ۱۰ )

نظر شما :