اطلاعیه لزوم تکمیل کارنامه‌های سلامت‌روان و سلامت جسم دانشجویان مقاطع مختلف

تعداد بازدید:۲۰۱۸
روابط عمومی دانشگاه تهران: مرکز مشاوره دانشگاه، طی اطلاعیه‌ای از لزوم تکمیل کارنامه‌های سلامت‌روان و سلامت جسم دانشجویان دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.
اطلاعیه لزوم تکمیل کارنامه‌های سلامت‌روان و سلامت جسم دانشجویان مقاطع مختلف

بر اساس اطلاعیه اعلامی، تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل و دانشجویان ورودی جدید در تمامی مقاطع تحصیلی (دکتری، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی) در فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ ملزم به تکمیل کارنامه‌های سلامت روان و سلامت جسم می‌باشند.
کارنامه‌های سلامت روان و سلامت جسم دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه تهران تهیه و تنظیم شده است.

دانشجویان جهت شرکت در این طرح به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به نشانی https://ems.ut.ac.ir‌ مراجعه فرمایند.

 

همچنین لازم به ذکر است که حساب کاربری رسمی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی (ut_newsline) می‌باشد و شما می‌توانید برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی رسمی دانشگاه شامل تلگرام، اینستاگرام و ... (اینجا) کلیک نمائید.

هشدار مهم: دانشگاه تهران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد. این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. لطفاً از پیوستن به آنها جدا خودداری کنید. اطلاعات و اخبار آنها ممکن است نادرست باشد!.

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی کارنامه سلامت روان کارنامه سلامت جسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران


( ۳۸ )

نظر شما :