اطلاعیه شرایط اسکان دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

تعداد بازدید:۴۲۱۶
روابط عمومی دانشگاه تهران: اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، بنا بر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا طی اطلاعیه‌ای از الزامی شدن تزریق دو دوز واکسن کرونا جهت دریافت خوابگاه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

قابل توجه دانشجویان گرامی دانشگاه تهران، با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت مجازی است و تنها دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به درخواست خوابگاه اقدام کنند:

  • تصویب پروپزال
  • تأیید استاد راهنما و رئیس دانشکده و یا دانشکدگان
  • تزریق دو دوز واکسن و تأیید آن توسط مرکز بهداشت دانشگاه.

همچنین لازم به ذکر است که حساب کاربری رسمی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی (ut_newsline) می‌باشد و شما می‌توانید برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی رسمی دانشگاه شامل تلگرام، اینستاگرام و ... (اینجا) کلیک نمائید.

هشدار مهم: دانشگاه تهران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد. این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. لطفاً از پیوستن به آنها جدا خودداری کنید. اطلاعات و اخبار آنها ممکن است نادرست باشد!.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی خوابگاه دانشگاه تهران آغاز سال تحصیلی


( ۵۳ )

نظر شما :