سلسله گزارش‌های عملکرد ۹۹ - ۴

گزارش عملکرد معاونت دانشجویی دانشگاه تهران

۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴ کد : ۱۵۸۰۹ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۰۵
روابط عمومی دانشگاه تهران: معاونت دانشجویی دانشگاه تهران مسئولیت برنامه‌ریزی، اداره و هدایت کلیه‌ امور دانشجویی دانشگاه از جمله امور رفاهی، بهداشت و درمان، مشاوره دانشجویی، امور انضباطی و سیاست‌گذاری و فراهم کردن تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای رفاهی دانشجویان را بر عهده دارد.

معاونت دانشجویی، وظایف و مأموریت‌های یاد شده را به وسیله واحدهای تابعه خود یعنی اداره کل امور دانشجویی، اداره کل امور خوابگاه‌ها، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشجویی به انجام می‌رساند.
 

۱- اداره‌ کل خدمات دانشجویی دانشگاه

اداره‌کل خدمات دانشجویی دانشگاه در سال گذشته تلاش نمود فرآیند آموزش و تسویه حساب دانشجویان به رغم مشکلات عدیده در سال کرونایی، با مشکل روبه رو نشود.

برای مطالعه جزئیات گزارش عملکرد اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه در سال گذشته، اینجا کلیک کنید.
 

۲- اداره‌ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه

در سال کرونایی فراهم آوردن اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها یکی از چالش برانگیزترین موضوعات دانشگاه‌های کشور بود که در این زمینه مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه تهران با هدف حمایت از توسعه پژوهش و ضرورت حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها، مزارع و کارگاه‌های فنی با تهیه شیوه‌نامه‌های متناسب با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، از اردیبهشت ماه به صورت محدود پذیرایی دانشجویان خوابگاهی بوده است. در مجموع بیش از چهار هزار و هفتصد نفر از دانشجویان از خدمات خوابگاهی بهره‌مند شده‌اند.

برای مطالعه جزئیات گزارش عملکرد اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه در سال گذشته، اینجا کلیک کنید.
 

۳- مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه

در سال گذشته با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، خدمات تشخیصی درمانی توسط مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه توسعه یافته و حتی در ایام قرنطینه به مراجعین دانشگاهی و دیگر شهروندان بدون وقفه خدمات ارائه نمود به طوری که در مجموع بیش از نود هزار مراجعه در سال گذشته صورت پذیرفته است.

برای مشاهده جزئیات بیشتر از عملکرد مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه در سال گذشته، اینجا کلیک کنید.
 

۴- مرکز مشاوره دانشجویی

مرکز مشاوره دانشگاه تهران به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین مراکز مشاوره کشور با درکی واقع‌بینانه در سال کرونایی با توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های خود به منظور مقابله با آثار مخرب روحی و روانی شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا نمود.

برای مشاهده عملکرد مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران، اینجا کلیک کنید.

 

گزارش توصیفی-تحلیلی رئیس دانشگاه تهران از عملکرد دانشگاه در سال ۱۳۹۹

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۱۰

کلید واژه ها: گزارش عملکرد معاونت دانشجویی دانشگاه تهران


( ۱ )

نظر شما :