رسانه‌و ارتباطات - آرشیو

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران: فعالیت روابط عمومی بیشترین تأثیر را بر «روئیت پذیری» و افزایش «ضریب تأثیر» فعالیت‌های دانشگاهی دارد/ معرفی مکانیسم‌های تقویت شاخص‌های آلتمتریک

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران: فعالیت روابط عمومی بیشترین تأثیر را بر «روئیت پذیری» و افزایش «ضریب تأثیر» فعالیت‌های دانشگاهی دارد/ معرفی مکانیسم‌های تقویت شاخص‌های آلتمتریک

روابط عمومی دانشگاه تهران: ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. بهره‌مندی از علم ارتباطات و روابط عمومی از مهم‌ترین لازمه‌های زندگی اجتماعی، به خصوص در عرصه‌های دانشگاهی و فعالیت علمی است. ...

دکتر داتیس خواجه‌ئیان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: «رقابت‌پذیری در بازارهای نوپدید» فرصت‌های خلق و تسهیل تبادل ارزش توسط شرکت‌های نوپا را هدف گرفته است/ فرصت‌های کارآفرینی رسانه‌ای در دو بخش محتوا و پلتفرم و برپایۀ خلاقیت انسانی هستند

دکتر داتیس خواجه‌ئیان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: «رقابت‌پذیری در بازارهای نوپدید» فرصت‌های خلق و تسهیل تبادل ارزش توسط شرکت‌های نوپا را هدف گرفته است/ فرصت‌های کارآفرینی رسانه‌ای در دو بخش محتوا و پلتفرم و برپایۀ خلاقیت انسانی هستند

روابط عمومی دانشگاه تهران: بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. و روابط عمومی دانشگاه تهران با هدف مطالعه و ارزیابی ابعاد مختلف حوزه‌های مختلف ارتباطی و رسانه‌ای، به سراغ ...

دکتر سعیدرضا عاملی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: احترام به دیگران و تبادل موقعیت، تحقق معنای جامع روابط عمومی شبکه‌ای است/ توسعه روابط‌عمومی شبکه‌ای موجب افزایش سرمایه‌های سازمان می‌شود

دکتر سعیدرضا عاملی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: احترام به دیگران و تبادل موقعیت، تحقق معنای جامع روابط عمومی شبکه‌ای است/ توسعه روابط‌عمومی شبکه‌ای موجب افزایش سرمایه‌های سازمان می‌شود

روابط عمومی دانشگاه تهران: ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. بهره‌مندی از علم ارتباطات و روابط عمومی از مهم‌ترین لازمه‌های زندگی اجتماعی در عصر دهکده جهانی است. به همان میزان که ...