معاون مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه؛

نسخه جدید سامانه موبایل دانشگاه تهران مبتنی بر فناوری وب‌اپلیکیشن رونمایی شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۹ کد : ۱۹۳۷۴ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۱۲۴۱
روابط عمومی دانشگاه تهران: دکتر مصطفی صالحی، معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی از رونمایی نسخه جدید سامانه موبایل دانشگاه تهران مبتنی بر فناوری وب‌اپلیکیشن خبر داد.
نسخه جدید سامانه موبایل دانشگاه تهران مبتنی بر فناوری وب‌اپلیکیشن رونمایی شد

دکتر صالحی، معاون مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: «این سامانه برای توسعه خدمات در دسترس، شخصی‌سازی شده و به‌صورت دو زبانه برای اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در بستر موبایل، طراحی و اجرا شده است. این سامانه، افزون‌بر ارائه خدمات عمومی به تمام کاربران، خدمات ویژه‌ای نیز متناسب با نقش هر کاربر در دانشگاه (دانشجو، کارمند و هیأت علمی) ارائه می‌‌دهد».

وی افزود: «مهمترین ویژگی سامانه جدید، پیاده‌سازی آن با فناوری وب‌اپلیکیشن است، در واقع وب‌اپلیکیشن خود را با دستگاه هوشمند یا مرورگری که از آنها استفاده می‌شوند، تطبیق می‌دهد و محدودیتی در سیستم عامل مورد استفاده موبایل ندارد».

دکتر صالحی، ارائه خدمات به استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران از طریق موبایل را یکی از سیاست‌های جدی مرکز فناوری دیجیتال دانشگاه برشمرد که از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است.
معاون مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تصریح کرد: «تلاش ما در مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه بر آن است تا با توسعه و به‌روزرسانی‌های مداوم، تمامی خدمات مورد نیاز استادان، دانشجویان و همکاران دانشگاه را از طریق این سامانه به‌صورت یکپارچه در اختیارشان قرار دهیم».

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نسخه جدید سامانه موبایل دانشگاه تهران به آدرس https://it.ut.ac.ir/fa/content/35 مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: مرکز فناوری‌های دیجیتال سامانه موبایل دانشگاه تهران


( ۸ )

نظر شما :