اطلاعیه شماره (۱) کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی واحدهای دانشگاه تهران - اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۳ کد : ۱۵۸۹۲ اطلاعیه‌ها و فراخوان‌‌ها اطلاعیه‌های دانشجویی
تعداد بازدید:۶۰۸
روابط‌عمومی دانشگاه تهران: معاونت دانشجویی طی اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام اولیه داوطلبین شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران را یکم تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند، بازه ثبت نام اولیه داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی ۱۷ واحد دانشگاه تهران اعم از پردیس‌های البرز، دانشکده‌های فنی (به جز فومن و کاسپین)، علوم (به جز دانشکده فیزیک)، فارابی و دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، حقوق و علوم سیاسی، دامپزشکی، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم و فنون نوین، علوم اجتماعی، فیزیک، کارآفرینی، مدیریت، مطالعات جهان و مؤسسه ژئوفیزیک از روز چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.
 


لازم به ذکر است دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به ثبت نام نمی‌باشند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir در بازه زمانی معین شده، ارسال نمایند. مشاهده «تأییدیه دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما می‌باشد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۴

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی انتخابات شورای صنفی


نظر شما :