چهارمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» برگزار شد

تعداد بازدید:۹۱۴
چهارمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» با استقبال بیش از ده هزار دانش‌آموز از سراسر کشور به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، چهارمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» با استقبال بیش از ده هزار دانش‌آموز از سراسر کشور، ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی از طریق سایت باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به آدرس tcs.ut.ac.ir برگزار شد.
هدف از این برنامه کمک به داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته‌های تحصیلی و آشنایی دانش‌‎آموزان با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران و همچنین آشنایی آنها با باشگاه دانش‌آموزی در دانشگاه تهران بود که اخیراً در معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برای شناسایی دانش‌آموزان مستعد، خلاق و توانمند و هدایت آنها در مسیر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه، فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است.
در این برنامه دو مسابقه با عنوان «چقدر دانشگاه تهران را می‌شناسید؟» و «مرور خاطرات، دل نوشته‌ها و عکس‌هایی با دانشگاه تهران» برگزار شد که اسامی برندگان در هفته اول مهر ماه سال جاری اعلام می‌شود و به قید قرعه به ۸۰ دانش‌آموزی که کامل‌ترین پاسخ‌ها را به سوالات مربوط ارائه دادند، هدیه اعطا خواهد شد.
همچنین در این برنامه به‌صورت آنلاین به سوالات دانش‌آموزان در ارتباط با ظرفیت‌های دانشگاه تهران، رشته‌های تحصیلی آن و نحوه ثبت‌نام و عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران و سایر موارد مشابه پاسخ داده شده است.
با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموزان از چهارمین دوره برنامه «روزی با دانشگاه تهران»، مرحله دوم این برنامه با هدف کمک به داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته‌های تحصیلی به‌صورت برخط در زمان اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با حضور معاونان آموزشی پردیس و دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی به زودی از سامانه باشگاه دانش‌آموزی به آدرس tcs.ut.ac.ir اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل فرهنگی و اجتماعی روزی با دانشگاه تهران


( ۱ )

نظر شما :