مهلت ثبت ایده جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع تمدید شد

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۲ کد : ۱۰۴۰۶ اخبار اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۶۴۰
با استقبال ایده‌پردازان، مهلت ثبت ایده جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع تا ۱۷ دی ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمدمهدی میرعابدی، دبیر اجرایی جشنواره اینوماین ۲ از استقبال ایده‌پردازان از دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی خبر داد و افزود: «ایده‌های گوناگونی از طرف افراد حقیقی و حقوقی با محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود با تمدید مهلت ثبت ایده‌ها، ایده‌پردازان بیشتری بتوانند ایده‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند».
وی اظهار کرد: «دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی در هفت محور طی روزهای ۵ تا ۷ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود و از بین ایده‌های ارسالی به دبیرخانه، ۱۰ ایده برتر انتخاب و به آنها جایزه داده می‌شود و علاوه بر این ایده‌های منتخب این امکان را خواهند داشت که در مرکز نوآوری ایمیدرو مستقر شوند و از حمایت‌های این سازمان جهت پیشبرد اهداف خود بهره‌مند شوند».
دکتر میرعابدی خاطر نشان کرد: «این جشنواره علاوه بر بخش مسابقه ایده دو بخش دیگر نیز خواهد داشت که نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و پنل‌های ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و صنعتی از جمله آنها است».
دبیر اجرایی جشنواره اینوماین ۲ تصریح کرد: «با توجه به انجام مذاکرات و پیگیری‌های یونیدرو با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دانشگاه تهران، معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان پدافند غیرعامل و شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه ایمیدرو توافق شده است تا هر یک به سهم خود به ایده‌پردازان در ایجاد بستر مناسب برای تجاری‌سازی ایده‌های برگزیده در این جشنواره کمک کنند».
دکتر امید اصغری، رئیس مؤسسه یونیدرو، نیز ضمن ابراز خرسندی از تعداد ایده‌های ارسالی به جشنواره گفت: «اهمیت توجه به هم‌نشینی ایده‌پردازان و صاحبان مسئله و هم‌چنین رویکرد تعاملی بازیگران حوزه معدن و صنایع معدنی، اهمیت ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌ها را به عنوان یک بخش کلیدی و مهم جشنواره نشان می‌دهد».
وی با تأکید بر بخش ریورس پیچ (ارائه نیازهای فناورانه) به عنوان حلقه اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌ها با صنعت افزود: «این ظرفیت در جشنواره وجود دارد که شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی که مسئله فناورانه خود را شناسایی کرده‌اند، بتوانند شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و ایده‌های متناسب با نیاز خود را شناسایی و جذب کنند. شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی می‌توانند تا ۲۵ دی ماه در این زمینه با اعلام نیازهای فناورانه خود به دبیرخانه جشنواره اعلام آمادگی کنند».
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌های خود به سایت مؤسسه یونیدرو (مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) به آدرس https://unidro.ut.ac.ir حداکثر تا ۱۷ دی ماه مراجعه کنند.

کلید واژه ها: اینوماین ایمیدرو


نظر شما :