دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۰۱۹۱ اخبار اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۰
دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی، ۵ تا ۷ بهمن ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، یونیدرو (مؤسسه مشترک دانشگاه تهران و سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی)، دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین ۲) را برگزار می‌کند.
سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی، ترغیب فناوران و نوآوران دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی، ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از ظرفیت آنها، جستجو و تجمیع نیاز‌های فناورانه بخش معدن و صنایع معدن و ارائه راه‌های نوآورانه، ترغیب به نهادسازی در تأمین منابع مالی ایده‌های معدن و صنایع معدنی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همگرایی و همنشینی بازیگران چندسویه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی را می‌توان از اهداف دومین جشنواره برشمرد.
این جشنواره در دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی، در سه بخش مسابقه ایده‌های ارزش‌آفرین، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و پنل ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌های بزرگ و صنعتی حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد.
دانشگاه تهران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بازیگران بخش معدن و صنایع معدنی از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد خراسان، شرکت فولاد خوزستان، شرکت سنگ آهن چادرملو، شرکت مس سرچشمه، شرکت سنگ آهن گل گهر، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت ملی فولاد، مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران، صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و انجمن مهندسی معدن ایران از حامیان دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی هستند.
ایده‌پردازان و صاحبان فکر و ایده‌نو فرصت دارند، تا تاریخ ۳ دی ۱۳۹۸ با مراجعه به آدرس unidro.ut.ac.ir ایده‌های خود را ثبت کنند. ایده‌هایی که در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند، بعد از طی مراحل داوری، فرصت عملیاتی شدن به دست خواهند آورد که این کار با پشتیبانی شتاب‌دهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذار و حامیان جشنواره خواهد بود.

کلید واژه ها: اینوماین ایمیدرو


نظر شما :