از اول تا سوم خرداد ماه در مصلی دانشگاه تهران ارائه می‌شود:

آموزش تدوین طرح کسب‌وکار و توسعه محصول و تجاری‌سازی توسط اساتید کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۵ کد : ۳۴۵۱۶ اخبار واحدها خبر
تعداد بازدید:۱۳۱۹
اعضای هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و خبرگان حوزه کارآفرینی از اول تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران که در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، درباره تدوین طرح کسب‌وکار، مدل کسب‌وکار و توسعه محصول و تجاری‌سازی به مخاطبان آموزش می‌دهند.
آموزش تدوین طرح کسب‌وکار و توسعه محصول و تجاری‌سازی توسط اساتید کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمد عزیزی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران که محورهای مطالعاتی او در حوزه‌های توسعه کارآفرینی در ابعاد فردی، سازمانی و محیطی است، کارگاه آموزشی «مربی‌گری و توسعه فردی» را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه اول خرداد ماه در نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

دکتر آیت‌اله ممیز استادیار دانشکده کارآفرینی نیز که تخصص اصلی او کارآفرینی پایدار در مهندسی و مدیریت است، در اولین روز نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ساعت ۱۳ تا ۱۵ درباره توسعه ایده کسب‌وکار با هوش مصنوعی، با علاقمندان گفتگو می‌کند.

دکتر علی داوری نیز که محورهای مطالعاتی او در حوزه‌های سیاستگذاری کارآفرینی، منابع انسانی در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط پررنگ‌تر است، کارگاه آموزشی مدل کسب‌وکار را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ دومین روز نمایشگاه کار در محل مصلی برگزار می‌نماید.

کارگاه با موضوع «تدوین طرح کسب‌وکار» که دانش‌آموختگان و دانشجویان علاقمند به کارآفرینی، جویای آگاهی درباره آن هستند، توسط دکتر رضا محمدکاظمی دانشیار دانشکده کارآفرینی برگزار خواهد شد. این کارگاه دو ساعته از ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه آغاز می‌شود. دکتر محمدکاظمی که قائم مقام رئیس کرسی کارآفرینی یونسکو نیز است بیشتر در حوزه پژوهش‌های مرتبط با طراحی و تدوین طرح‌ها و مدل‌های کسب‌وکار، تدوین برنامه بازاریابی در کسب‌وکارهای خدماتی و فرصت‌های کارآفرینی در حوزه کسب‌وکارهای خدماتی (گردشگری، ورزش، …) شناخته شده است.

دکتر سید رضا حجازی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نیز که در زمینه کارآفرینی فناورانه با تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته در ایران دارای آثار تحقیقاتی است، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوم خرداد ماه میزبان علاقمندان و مخاطبان این موضوع در نمایشگاه کار دانشگاه تهران است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در طول سه روز برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران، صاحبان برندهای معروف مهمان غرفه دانشکده کارآفرینی در این نمایشگاه خواهند بود و از ساعت ۱۳ هر روز به مدت ۱.۵ ساعت امکان طرح پرسش و یا ارائه ایده به آنها وجود دارد. این برنامه تحت عنوان «برنامه‌های تاک شو دانشکده کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران» اجرا می‌شود.

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، میزهای مشاوره در غرفه دانشکده کارآفرینی برگزار خواهد شد و در حوزه‌های موضوعی بازاریابی و برندینگ، راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، مالی و سرمایه‌گذاری، طراحی مسیر شغلی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، تجاری‌سازی و حقوق کسب‌وکار و راه‌اندازی استارتاپ، توسط اساتید و خبرگان و کارآفرینان به مخاطبان مشاوره داده می‌شود.

کلید واژه ها: نمایشگاه کار کارآفرینی دانشگاه تهران


( ۱۰ )

نظر شما :