اطلاعیه برگزاری همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز

تعداد بازدید:۷۴۱
روابط عمومی دانشگاه تهران: معاونت دانشجویی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای از برگزاری همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان) در خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

بر اساس اطلاعیه اعلامی، با هدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور، همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان) در خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. لذا دانشجویان شاغل به تحصیل متقاضی، با داشتن شرط معدل ۱۷ به بالا و حداکثر سن برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۲۵ سال، کارشناسی‌ارشد و دکتری حرفه‌ای ۳۰ سال و دکتری تخصصی ۳۵ سال، ضمن مطالعه شیوه‌نامه می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه ۹۹ نسبت به ارسال تقاضا و مدارک از طریق پست الکترونیکی به آدرس student_affairs@ut.ac.ir اقدام کنند.

با توجه به محدودیت تعداد سهمیه دانشگاه‌های منطقه یک جهت شرکت در همایش، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده در شیوه نامه، معدل ۱۷ به بالا و شرط سن  و شاغل به تحصیل بودن از شرایط اصلی شرکت در همایش است.
  • جمع امتیازات نهایی ۱۰۰ می‌باشد، دانشجویانی موفق به کسب سهمیه معرفی به همایش می‌شوند که دارای بالاترین مجموع امتیاز در ۵ بخش آموزشی، پژوهشی، فرهنگی-اجتماعی، زبان و مهارت و کارآفرینی یا فناورانه در بین دانشگاه‌های منطقه یک باشند.
  • کلیه مدارک ارسالی توسط دانشجو مربوط به مقطع تحصیلی فعلی باشد.
  • رزومه و مدارک و مستندات ارسالی دانشجویان بایستی کاملا خوانا و کامل باشد.
  • در صورتیکه دانشجویان موفق به کسب سهمیه شرکت در همایش شوند، پس از اطلاع‌رسانی دانشگاه به دانشجو، نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه بنیاد البرز اقدام شود.

لازم به ذکر است، در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت یا امور دانشجویی دانشکده/ پردیس (محل تحصیل دانشجو) تماس حاصل شود. بدیهی است مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.
برای دریافت شیوه‌نامه به این پیوند مراجعه شود.

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی جایزه بنیاد البرز


( ۵ )

نظر شما :