همزمان با شب یلدا

جشن یلدای نیکی با مشارکت ۵ هزار دانشجوی دانشگاه تهران برگزار شد

۰۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۴۱۰۴ اخبار اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۷۹
روابط عمومی دانشگاه تهران: ‌‌‌‌جشن یلدای نیکی با مشارکت بیش از ۵ هزار دانشجوی دانشگاه تهران و با هدف افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی و ترویج فرهنگ نیکوکاری به‌صورت مجازی برگزار شد.
جشن یلدای نیکی با مشارکت ۵ هزار دانشجوی دانشگاه تهران برگزار شد

بنا بر اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نزدیک به ۵ هزار دانشجوی دانشگاه تهران از طریق صفحه اینستاگرامی و ۳۰۰ دانشجو از طریق کانال آپارات در این مراسم که به همت کانون نیکوکاری والعصر باشگاه دانشجویان و همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی (یکم دی ماه) برگزار شد، مشارکت کردند.
به مناسبت تقارن شب یلدا با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در این مراسم، همسر شهید اسداللهی، دانشجوی شهید مدافع حرم دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، حضور یافت و با تماس برخط از کادر درمان بیمارستان آیت‌الله کاشانی تقدیر و تشکر کرد.
در بخش دیگری از مراسم، دکتر سید جمال موسوی، مدیرکل حوزه ریاست و مشاور رئیس دانشگاه تهران، دکتر هادی، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر چینی، استاد دانشکده مهندسی مکانیک پردیس دانشکده‌های فنی به شعرخوانی و خاطره‌گویی و صحبت درباره شب یلدا پرداختند.
در ادامه این مراسم که سعید بیابانکی اجرای آن را برعهده داشت، افشار مقدم استندآپ کمدی اجرا کرد و علاوه بر حضور و اجرای موسیقی شهرام نیک‌یار، کانون موسیقی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران نیز به اجرای موسیقی سنتی پرداخت. جواد دارا، نیز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) به مولودی خوانی پرداخت.
همچنین از سوی کانون نیکوکاری والعصر و توسط دکتر سید جمال موسوی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر کل حوزه ریاست، از دکتر محمدعلی زارع چاهوکی به پاس زحمات و حمایت‌های وی از حوزه فعالیت‌های خیریه در دانشگاه تقدیر و جایزه «والعصر» به وی اهدا شد. این جایزه سالانه، از سوی کانون نیکوکاری والعصر به افرادی که بیشترین تأثیر را در فعالیت‌های خیرخواهانه و گسترش امور داوطلبانه دارند، اهدا می‌شود.
در حاشیه این مراسم، ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش چهارصد میلیون ریال برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه و ارسال شد. همچنین ۷۰ بسته معیشتی برای ارسال به دانشجویان ساکن در خوابگاه متأهلین جمع‌آوری شد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: اداره کل فرهنگی و اجتماعی جشن یلدای نیکی مسئولیت‌پذیری اجتماعی فرهنگ نیکوکاری کانون نیکوکاری والعصر شب یلدا فعالیت‌های خیریه


( ۲ )

نظر شما :