دومین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران برگزار شد

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۳۰۰۷ اخبار اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۲
دومین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و دیگر اعضای این شورا، سه شنبه ۱۵ مهر ماه برگزار شد.
دومین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، دومین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، اعضای شورای سیاستگذاری و نمایندگان وزارت آموزش و پرورش سه شنبه ۱۵ مهر برگزار شد.
در این جلسه دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی باشگاه دانش آموزی، به اهمیت باشگاه دانش‌آموزی در توسعه مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه تهران و ایجاد ارتباط بین مدارس و دانشگاه در انتخاب صحیح و آگاهانه مسیر تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان اشاره کرد و شرط موفقیت برنامه‌های باشگاه را بسته به کیفیت آن‌ها و برنامه‌ریزی مناسب دانست.
رئیس دانشگاه تهران، همچنین دانشگاه تهران را مناسب‌ترین نهاد علمی برای برقراری ارتباط با دانش‌آموزان دانست و گفت: قدمت و تجربه علمی دانشگاه تهران پشتوانه خوبی برای این ارتباط است و ما در سال‌های اخیر تجارب خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.
دکتر نیلی احمدآبادی، با تأکید بر اهمیت بهره‌مندی از توان پارک علم و فناوری دانشگاه و نیز حوزه علمی کسب و کار در دانشگاه، اظهار امیدواری کرد که این باشگاه بتواند رابطه دانش‌آموزان با این حوزه‌ها را توسعه بخشد.
در ابتدای جلسه دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی و نایب رئیس شورا، ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های باشگاه دانش‌آموزی، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و دکتر فرشته امین، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و مدیر باشگاه دانش‌آموزی گزارش کاملی از عملکرد باشگاه و همچنین برنامه‌های پیش رو را مطرح کرد. سپس اعضا به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادها پرداختند.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه دانش‌آموزی


( ۲ )

نظر شما :