بیستمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران برگزار شد

۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۸ کد : ۷۰۱۶ اخبار اخبار برگزیده اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۲۳۷
بیستمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران ۲۸ آذر ۱۳۹۷، برگزار شد.
بیستمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این جشنواره که با حضور رئیس دانشگاه تهران، هیات رئیسه، کارکنان و فرزندان ممتاز برگزار شد، دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه گفت: «من به نوبه خود به فرزندان افتخارآفرین دانشگاه تهران تبریک می‌گویم که به درستی دین خود را نسبت به زحمات والدین ادا کردید و توانستید به خواسته‌ها و تلاش‌های آنها پاسخ مثبت دهید. دانشگاه تهران به وجود چنین فرزندانی افتخار می‌کند».

وی افزود: «اینکه در فرهنگ کشور ما والدین همیشه حامی فرزندان خود هستند و به تحصیل و آینده آنها اهمیت می‌دهند، یک نعمت الهی است. آینده و پیشرفت علمی کشور ما در گرو تلاش فرزندان این مرز و بوم است. امیدوارم این تلاش ها همیشه مستمر و پایدار بماند».

معاون اداری و مالی دانشگاه با بیان اینکه ممتاز و نمونه شدن شرط لازم برای پیشرفت است و نه شرط کافی و اینکه برای دستیابی به موفقیت علاوه بر پویش در راه علم باید به امور ضروری‌تر که شرط کافی برای رسیدن به پیشرفت است توجه شود. اخلاق‌مداری، داشتن رفتار پسندیده، احترام به حقوق دیگران، تکریم والدین و معلمان، مسئولیت‌پذیری و سلامت زیستن را از جمله این شروط برشمرد.

مهندس محمدعلی گودرزی، مدیرکل امور رفاهی دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران خاطر نشان کرد: «در این جشنواره از دانش‌آموزان با معدل عالی در پایه تحصیلی ششم و نهم، پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های سطح یک کشور در مقاطع مختلف تحصیلی با معدل ۱۷ و بالاتر و هم‌چنین مقام‌آوران المپیادها و جشنواره‌های کشوری تقدیر می‌شود».

مدیرکل امور رفاهی دانشگاه با اظهار اینکه در بیستمین جشنواره از ۳۰۴ منتخب ممتاز به‌صورت ویژه تقدیر خواهد شد، گفت: «طی بررسی‌های انجام شده طی پنچ سال گذشته شاهد رشد تعداد منتخبین ممتاز در مقاطع مختلف بوده‌ایم و دانشگاه تهران با برگزاری این برنامه‌ها توجه ویژه خود را به سرنوشت علمی فرزندان این خانواده بزرگ نشان می‌دهد و در این مسیر هرگونه همکاری و اقدام لازم را انجام خواهد داد».

به گفته مهندس گودرزی خانواده، مدرسه و دانشگاه و معلمان و استادان ارکان مهم و اساسی در تعیین سرنوشت آینده فرزندان و کسب موفقیت‌های آتی آنها و متعاقباً رشد و توسعه هر کشوری است.

وی در ادامه افزود: «در صورت کارکرد صحیح و دقیق هریک از این ارکان و وجود هماهنگی و هم‌افزایی بین آنها، نتیجه و ماحصل ملموس و عینی آن ظهور و بروز فرزندان ممتاز و برجسته‌ای مانند فرزندان ممتاز خانواده دانشگاه تهران خواهد بود. قطعاً آینده این کشور به‌دست شما رقم خواهد خورد. همت، تلاش و کوشش شما عزیزان شادی، نشاط و اقتدار را به جامعه ارزانی خواهد داشت و دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشوربه شما فرزندان منتخب افتخار می‌کند».

این جشنواره با حمایت بنیاد علمی فرهنگی قلم‌چی و بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شد و قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و مجتمع رفاهی و تفریحی فرح‌آباد ساری، اجرای موسیقی، اجرای نمایش و تفأل به دیوان حافظ از برنامه‌های آن بود. هم‌چنین در پایان از فرزندان ممتاز در مقاطع تحصیلی مختلف تقدیر به‌عمل آمد.

کلید واژه ها: معاونت اداری و مالی فرزندان ممتاز


( ۵ )

نظر شما :