اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (.Ph.D) سال تحصیلی ۹۸- ۱۳۹۷ (اطلاعیه شماره ۱)

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۳ کد : ۵۵۱۰ اطلاعیه‌ها و فراخوان‌‌ها اطلاعیه‌های آموزشی
تعداد بازدید:۵۰۶۴۱
معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (.Ph.D) اطلاعیه صادر کرد

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

ضمن عرض تبریک به آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون موفق گردیده‌اند؛ به اطلاع می‌رساند: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی ( .Ph.D ) برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از بین متقاضیان چند برابر ظرفیت در آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

ضمناً تاریخ تقریبی ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزار کننده مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی ( .Ph.D )، در تیرماه سال جاری می‌باشد. تاریخ دقیق طی اطلاعیه‌های بعدی, از طریق همین وبگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد. داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران ( Academics.ut.ac.ir ) و پردیس / ‏ دانشکده‌های مربوطه مراجعه متناوب داشته باشند.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران


( ۶۹ )

نظر شما :

احمد طهانی ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰
اطلاع رسانی خوبی بود ولی بهتر می بود اگر مدارک لازم جهت مصاحبه و یا نحوه ارزیابی تخصصی نیز اطلاع رسانی می شد تا در زمان انجام مراحل سنجش با وقفه روبرو نگردد . / با تشکر
زهرا زارعي ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۰
سلام یعنی علاوه بر انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش باید از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه هم ثبت نام کنیم؟