دبیر انجمن علمی گردشگری دانشگاه تهران از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیر شد

۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۳ کد : ۳۰۸۶۷ اخبار اخبار دانشجویی خبر
تعداد بازدید:۴۳۹
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همزمان با هفته گردشگری، از دبیر انجمن علمی دانشجویی گردشگری دانشگاه تهران و یک عضو شورای مرکزی این انجمن تقدیر کرد.
دبیر انجمن علمی گردشگری دانشگاه تهران از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سامان کیوان‌نیا دبیر انجمن علمی دانشجویی گردشگری دانشگاه تهران و امیرحسین پاینده عضو شورای مرکزی این انجمن تقدیر کرد.
سامان کیوان‌نیا و امیرحسین پاینده دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت جهانگردی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران هستند که به عنوان اعضای مرکزی انجمن علمی دانشجویی گردشگری دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.
تقدیر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این فعالان دانشجویی به پاس کسب مقام از سوی تیم دانشگاه تهران در جشنواره‌های بین‌المللی ابداعات و اختراعات در کشورهای ترکیه، روسیه، هند و آمریکا که موفق به کسب کسب مدال طلا شده بودند، صورت گرفته است.
«پهپادها به عنوان توریست مجازی» عنوان طرحی است که این دانشجویان و اساتیدشان در این جشنواره‌ها ارائه نموده‌اند. این طرح به‌عنوان آینده‌ گردشگری مجازی مطرح می‌شود و در آن با ارائه یک مدل مفهومی جدید در رویکرد گردشگری مجازی با عنوان «گردشگری مجازی پویا»، به معرفی و به کارگیری فناوری‌های نوین همچون پهپادها پرداخته می‌شود تا بتواند راهی کاملاً پویا برای بازدید از مکان‌های گردشگری ارائه دهد که گاهی دسترسی به آن‌ها می‌تواند بسیار سخت و هزینه‌بر باشد.

 

کلید واژه ها: انجمن علمی دانشجویی دانشگاه تهران معاونت دانشجویی


( ۱ )

نظر شما :