سرپرست شعبه دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳ کد : ۳۰۰۱۸ اخبار واحدها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۸
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران طی حکمی دکتر محمد مشاری را به عنوان سرپرست شعبه دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری منصوب کرد.
سرپرست شعبه دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر علی اسدی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حکم انتصاب دکتر محمد مشاری عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست را به عنوان سرپرست شعبه دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بر توسعه زیست بوم نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست تاکید کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پنج ماموریت شامل ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و جذب و پذیرش هسته‌های فناور و نوآور از دانشجویان دانشکده محیط زیست، استقرار شرکت‌های نوپا و فناور و توسعه نمونه محصول از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های آن دانشکده، جذب شتاب‌دهنده‌ها و تلاش در جهت بازار محور کردن فعالیت‌های پژوهشی، ارتقای دانش و مهارت کارآفرینی دانشجویان و توسعه برنامه‌های شتابدهی با استفاده از توان بخش خصوصی و رشد شرکت‌ها تا مرحله بازارپذیری را به سرپرست شعبه دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری محول کرد.

دانشکده محیط زیست که هسته اولیه آن در سال ۱۳۵۳ شکل گرفته و رسماً از سال ۱۳۶۸ تأسیس شده، اولین دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران با ۳ گروه آموزشی «مهندسی طراحی محیط زیست»، «مهندسی محیط زیست» و «برنامه‌ریزی، مدیریت و آموزش محیط زیست» است که ۱۵ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در آن فعال است. در مجموع ۶۰۵ دانشجوی تحصیلات تکمیلی و بیش از ۴۰ عضو هیأت علمی در این دانشکده شاغل به تحصیل هستند.

کلید واژه ها: دانشکده محیط زیست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پارک علم و فناوری


( ۲ )

نظر شما :