پیام تسلیت رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر مریم نجار‌نهاوندی

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۷ کد : ۲۹۶۸۸ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۶۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 

با کمال تأسف و تأثر خبر غمبار درگذشت مرحومه دکتر مریم نجار نهاوندی دانشیار گروه آموزشی برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی و عضو هیات رئیسه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران که در میان همکاران دانشگاهی به انسانی صبور، پرتلاش و متعهد به گفتمان انقلاب اسلامی شهره بودند، دریافت شد‌.

دانشگاه تهران در فقدان دکتر نجارنهاوندی که سال‌ها در مسئولیت‌هایی نظیر مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه، ریاست مؤسسه مطالعات سیاستگذاری اجتماعی و تعاون و معاونت مرکز مطالعات زنان و خانواده نقش‌آفرینی کرده و اخیرا نیز در دانشکده علوم اجتماعی به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی منشا اثر بودند، یکی از مدیران باسابقه و توانمند خود را از دست داد.

دکتر نجار نهاوندی نه تنها در حوزه مدیریتی بلکه در عرصه علمی و پژوهشی نیز آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشتند که بدون تردید آثار و برکات تلاش‌های ایشان، همچنان برای دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه‌های مرتبط با علوم اجتماعی ماندگار خواهد بود.

بدینوسیله ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت آن مرحومه را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

کلید واژه ها: دانشگاه تهران تسلیت دکتر مریم نجارنهاوندی دکتر سید محمد مقیمی سید محمد مقیمی دکتر مقیمی مقیمی


( ۲۱ )

نظر شما :