پیام تسلیت رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر سعید جعفری مقدم

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۲ کد : ۲۹۴۰۴ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۲۲۳۷


بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با روزهایی که نوای "یا رب، یا رب" بندگان خداجوی در مشاعر مقدسه و بلکه در هر نقطه کره خاکی طنین‌انداز شده است، همکار دانشگاهی و استاد توانمند جناب آقای دکتر سعید جعفری مقدم که همواره به حسن خلق، مهرورزی، امانتداری و صداقت شهره بوده و در مکتب عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پرورده شده بود، به سوی رب پر کشید.

فقدان دکتر سعید جعفری مقدم به عنوان یک دانشمند متعهد که به پویایی و تحرک‌آفرینی علمی در عین فروتنی و سعه صدر، و حفظ روحیه نقادی در عین اخلاق‌مداری معتقد و پایبند بود، نه تنها ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه علمی مدیریت و کارآفرینی بلکه داغی سترگ برای جامعه دانشگاهی محسوب می‌شود.

مرحوم استاد جعفری مقدم در طول فعالیت‌های پربرکت خود در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، برای گسترش نگرش کارآفرینانه در دانشگاه و جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد؛ چه اینکه از طلایه‌داران ترویج خودباوری، خلاقیت و شجاعت علمی و عملی بود.

دکتر سعید جعفری مقدم در طول حیات علمی پر برکت خود به معلمی و پژوهش عشق می‌ورزید و با اقدامات ارزشمند و ماندگار، چنان تلاشی رقم زد که می‌توان او را از پیشگامان مدیریت دانش و تدوین تجربیات مدیران و همچنین از چهره‌های مؤثر حوزه آموزش مدیریت و کارآفرینی برشمرد.

بدون تردید آثار و برکات تلاش‌های این استاد فرزانه، همچنان برای دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه‌های مرتبط با مدیریت و کارآفرینی ماندگار خواهد بود.

بدینوسیله ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

 

کلید واژه ها: تسلیت دانشگاه تهران دکتر سید محمد مقیمی سید محمد مقیمی دکتر مقیمی مقیمی


( ۲۶ )

نظر شما :