نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران/ مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی:

جشنواره روابط عمومی دانشگاه تهران به معرفی تجربه‌ها و ایده‌های همکاران روابط عمومی کمک می‌کند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲ کد : ۲۷۳۵۷ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۷۲۱
مسئول امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران به معرفی و شناسایی تجربه‌های مفید و ایده‌های ناب همکاران در بخش‌های مختلف کمک خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، سمانه عیوضی، مسئول امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، گفت: نیروهای روابط عمومی باید هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان را آموزش دیده باشند تا بتوانند به بهبود و تقویت‌ فعالیت‌ها و همچنین رفع نواقص و موانع کمک کنند.
وی تصریح کرد: یکی از راه‌های شناسایی نقاط قوت و ضعف در روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه تهران، برگزاری جشنواره روابط عمومی است.
مسئول امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به شاخص‌های متنوعی که در فراخوان جشنواره واحدهای روابط عمومی دانشگاه تهران آمده است، تاکید کرد: نباید فعالیت‌های روابط عمومی را فقط در قالب خبر و پوستر دید بلکه دامنه فعالیت‌های این واحد بسیار گسترده‌تر است.
عیوضی با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی یک رویداد تجربه‌محور است که به دلیل نوآوری بسیار تأثیرگذار خواهد بود، افزود: این جشنواره به معرفی و شناسایی تجربه‌های مفید و ایده‌های ناب همکاران در بخش‌های مختلف کمک خواهد کرد.
مسئول امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری جشنواره روابط عمومی را معرفی و شناسایی‌ استعدادها دانست و ادامه داد: ایجاد رقابت‌ سالم‌ نیز یکی دیگر از پیامدهای این جشنواره در سطح دانشگاه خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه «واحد روابط عمومی در سازمان‌ها نباید یک جایگاه مناسبتی‌ داشته باشد؛ بلکه روابط عمومی یادآور یک نظام‌ اطلاع‌رسانی‌ فراگیر و مؤثر است»، گفت: قطعاً این جشنواره در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی در دانشگاه اثرگذار خواهد بود.
عیوضی بیان کرد: امیدوارم برگزاری جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران زمینه‌ای فراهم کند تا مسئولان واحدهای دانشگاهی، امکانات و ابزارهای بیشتری را برای تقویت و بهبود فعالیت‌ها در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند.
مسئول امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در پایان اظهار کرد: هر مسئول روابط عمومی در واحدهای مختلف دانشگاه به تنهایی همه فعالیت‌های موظفی واحد را انجام می‌دهد. در این شرایط، هر فرد مسئولیت‌پذیر، مجبور است زمان زیادی را برای انجام فعالیت‌ها صرف کند. این در صورتی است که اگر روابط عمومی واحدها از نظر تعداد نیروهای متخصص تقویت شوند، کیفیت فعالیت‌های این حوزه ارتقا پیدا می‌کند.

کلید واژه ها: جشنواره روابط عمومی دانشگاه تهران


( ۳ )

نظر شما :