نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران/ مسئول روابط عمومی دانشکدگان علوم:

فراخوان نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران معرف سند مأموریت‌های روابط عمومی است

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳ کد : ۲۷۲۴۵ اخبار واحدها اخبار ستادی دانشکده‌ها و دانشکدگان خبر
تعداد بازدید:۳۹۸
مسئول روابط عمومی دانشکدگان علوم پایه دانشگاه تهران اظهار کرد: فراخوان نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران معرف سند مأموریت‌های روابط عمومی است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، محبوبه ابراهیمی، مسئول روابط عمومی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران درباره فرصت‌هایی که نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران ایجاد می‌کند، گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا فعالان حوزه روابط عمومی دانشگاه تهران طی یک رقابت سازنده، هم جایگاه خود را در قیاس با سایر فعالان این حوزه متوجه شوند و هم فعالانی که تاکنون شناخته نشده بودند اما در سطح واحد خود دارای فعالیت‌های ماندگار و آثار فاخر هستند، مورد شناسایی قرار گیرند.
مسئول روابط عمومی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران افزود: فعالان روابط عمومی همواره در تلاش برای معرفی، اطلاع‌رسانی و دیده شدن دستاوردها و رویدادهای دانشگاه هستند اما خودشان تا کنون هیچ رویداد شاخصی برای دیده شدن و شنیده شدن نداشته‌اند. به نظر می‌رسد نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران اولین رویدادی است که فعالان این عرصه در دانشگاه می‌توانند در بستر آن دیده شوند.
ابراهیمی که دارای بیش از ۲۵ سال سابقه در نهاد روابط عمومی دانشگاه تهران است، در بخش دیگر این گفتگو، خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های همیشگی روابط عمومی در همه سازمان‌ها، مربوط به محدوده کاری و ماموریت‌هایی است که روابط عمومی باید درباره آنها پاسخگو باشد؛ به طوری که فعالان روابط عمومی بعضاً اذعان می‌کنند که مأموریت‌های غیرمرتبط به روابط عمومی سپرده می‌شود.
وی افزود: با توجه به این چالش، به نظر می‌رسد شاخص‌هایی که در فراخوان جشنواره پیش روی شرکت‌کنندگان قرار گرفته است، می‌تواند سندی پیش روی مسئولان و مدیران ارشد واحدهای دانشگاهی نیز باشد، از این جهت که بدانند در چه محدوده‌ای و در چه ماموریت‌هایی باید از روابط عمومی انتظار داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره روز ۲۷ فروردین ماه منتشر شده که از طریق کلیک بر روی اینجا قابل دسترسی است.
مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران و حتی هر یک از اعضای دانشگاه تهران که عضو سازمانی روابط عمومی نبوده اما در زمینه محورها و شاخص‌های جشنواره دارای اثری هستند که در بسترها و خروجی‌های روابط عمومی واحدهای دانشگاه منتشر و منعکس شده است، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
همچنین در این جشنواره، روابط عمومی‌های برتر دانشگاه تهران بر اساس شاخص‌های خوداظهاری و همچنین رصدهای دبیرخانه جشنواره، معرفی و تجلیل خواهند شد.

کلید واژه ها: جشنواره روابط عمومی دانشگاه تهران


( ۱ )

نظر شما :