پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر عباسعلی اطمینانی آملی

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۳ کد : ۲۴۳۵۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۷۰
پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر عباسعلی اطمینانی آملی

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر عباسعلی اطمینانی آملی، استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

دکتر اطمینانی که از سرآمدان تدریس و تحقیق در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و بویژه در حوزه بیماری‌های داخلی دام بود، علاوه بر فعالیت‌های اجرایی و آموزش دانشجویان، تألیف و ترجمه آثار علمی ارزشمندی را نیز در کارنامه و سوابق علمی پژوهشی خود دارد و بی‌شک ثمرات فعالیت‌های پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، ماندگار خواهد ماند.

بنیانگذاری بیمارستان آموزشی پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در ۲۵ سال قبل، یکی از یادگارهای ماندگار این استاد فقید است که در زمان پایه‌ریزی، به‌عنوان بزرگترین بیمارستان دامپزشکی خاورمیانه شناخته می‌شد. تاکنون چه بسیار دانشجویانی که حتی به‌طور مستقیم هم دانشجوی دکتر عباسعلی اطمینانی آملی نبوده اما در سیر آموزش و پژوهش در آن مجموعه آموزشی تحقیقاتی بزرگ، بارها به رسم قدرشناسی، نام این استاد پیشکسوت را به نیکی یاد کرده‌اند.

بدینوسیله از طرف هیأت‌رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد فرهیخته را به خانواده سوگوار، دانشجویان، استادان و همکاران ایشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

* شرح: تصویر مربوط به آیین تجلیل از استاد عباسعلی اطمینانی آملی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در بهمن ماه ۱۳۹۶ است. 

کلید واژه ها: دکتر عباسعلی اطمینانی آملی تسلیت دانشکده دامپزشکی


( ۲ )

نظر شما :

سعدی اسلامی ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۳
دکتر اطمینانی مردی دانشمند وخوش سیماودوست داشتنی بودکه همه اساتید ودانشجویان مشتاق ایشان بودندومردمی وهمه آشنایان ایشان را دوست داشتند نمیدانم حق مظلب را ادا کردم روحشان قرین رحمت الهی