مدیرکل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران منصوب شد

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۳۸۶۲ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۱۰۳۸
رئیس دانشگاه تهران در حکمی دکتر مرتضی اکبری عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی را به‌عنوان مدیرکل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در حکم انتصاب مدیرکل جدید خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران، آورده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهشی دانشگاه به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی به مدت سه سال به عنوان مدیرکل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور از طریق ارتقای سطح کیفی کتب دانشگاهی، حضور فعال و تأثیرگذار در سطح داخلی و بین‌المللی، تولید و توزیع مناسب منابع علمی برای اعضای هیأت علمی، دانشجویان و محققان را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

دکتر مرتضی اکبری، دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران است که پیش از این مدیریت گروه کارآفرینی فناورانه را برعهده داشته است. محورهای مطالعاتی این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بیشتر متوجه حوزه‌های نوآوری، پذیرش فناوری و مدیریت سازمان‌های دانش‌محور است.

بر طبق این گزارش، رئیس دانشگاه تهران همچنین در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد موسی‌خانی در مدت تصدی مدیرکل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

کد تحریریه : ۱۱۶/۱۰۱/۱۱۶

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه تهران


نظر شما :