با حکم سرپرست دانشگاه تهران؛

دکتر احمد نوحه‌گر به‌عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب شد

۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۲۳۰۸ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۳۸۹۸
روابط عمومی دانشگاه تهران: با حکم سرپرست دانشگاه تهران، دکتر احمد نوحه‌گر، استاد دانشکده محیط‌زیست به‌عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب شد.


در حکم دکتر سیدمحمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، خطاب به دکتر احمد نوحه‌گر آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به‌عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با به‌کارگیری و هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای ساماندهی و ارائه تسهیلات و خدمات شایسته با رویکرد تحول‌گرایی توأم با انضباط مالی و اداری، ارتقا کرامت انسانی و مدیریت اثربخش منابع انسانی و مالی با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم».
همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

 

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه تهران


( ۱۷ )

نظر شما :