اولین نشست کمیته «ارتباطات» اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) برگزار شد

۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۸۶۹۶ اخبار اخبار ستادی اخبار بین‌الملل خبر
تعداد بازدید:۷۹۱
روابط عمومی دانشگاه تهران: اولین نشست کمیته «ارتباطات» اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) روز سه شنبه (۲۰ ژوئیه) با حضور تمامی اعضا و به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست پروفسور موهان هاری گوپتا ، رئیس کمیته «ارتباطات» این اتحادیه با اشاره به ضرورت برجسته‌سازی نقش و اهمیت دانشگاه‌های کشورهای آسیایی از طریق فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی، بر نقش محوری اتحادیه AUAP در برندسازی و نیز تقویت همکاری‌های بین دانشگاهی در درون این اتحادیه و نیز دانشگاه‌های دیگر کشورها تاکید کرد.
در ادامه و بر اساس دستور جلسه، پروپزال پیشنهادی رئیس کمیته ارتباطات در خصوص «برندسازی» برای اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه و نیز دانشگاه‌های عضو این اتحادیه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد این کمیته در یک بازه زمانی شش ماه، برنامه عملیاتی برای ارتقا «برند» اتحادیه را تدوین و برای اجرایی سازی به رئیس این اتحادیه ارائه دهد.
در این نشست همچنین براساس رأی‌گیری از اعضا، دکتر دیواکار شوکلا از کشور هندوستان و دکتر عباس قنبری باغستان از ایران به ترتیب به عنوان دبیر (Secretary) و هماهنگ کننده (Coordinator) این کمیته انتخاب شدند.
لازم به یادآوری است که کمیته «ارتباطات» اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه ۱۶ عضو از دانشگاه‌های کشورهای متخلف این اتحادیه دارد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۰

کلید واژه ها: اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه AUAP


( ۱ )

نظر شما :