اطلاعیه برگزاری سومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری

تعداد بازدید:۷۵۹
روابط عمومی دانشگاه تهران: سومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری، اسفندماه سال جاری ۱۴۰۰ در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه اعلامی، محورهای این همایش به شرح زیر است:

محور یک/ مفهوم‌شناسی: مفاهیم، تعاریف و مؤلفه‌های بین‌المللی سرمایه اجتماعی در ادبیات موضوعی؛ مفهوم، تعریف، ابعاد و مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی از دیدگاه‌های بومی و اسلامی؛ مفاهیم، تعاریف و مؤلفه‌های بین‌المللی تاب‌آوری در ادبیات موضوعی و مفهوم، تعریف، ابعاد و مؤلفه‌های تاب‌آوری از دیدگاه‌های بومی و اسلامی.

محور دو/ پیوندهای نهادی سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری: خانواده، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ مدرسه، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ فرهنگ عمومی، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ فرهنگ سازمانی، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ اقتصاد، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ اشتغال، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ قانون، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ مسجد، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری مدیریت، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ مدیریت بحران، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری و سلامتی، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری.

محور ویژه: بیماری‌های واگیردار، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری؛ تاب‌آوری و مدیریت بیماری‌های واگیردار؛ سرمایه اجتماعی و مدیریت بیماری‌های واگیردار و درس‌آموخته‌های کروناویروس، سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری.

لازم به ذکر است، مقالات برگزیده در پایگاه‌های معتبر علمی از جمله سیویلیکا و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰

زمان برگزاری همایش: ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به وب‌گاه همایش https://scc.ut.ac.ir مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: پردیس فارابی همایش ملی همایش بین‌المللی سرمایه اجتماعی و تاب‌آوری


( ۱ )

نظر شما :