فراخوان شرکت در پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی «ایثار»

تعداد بازدید:۳۴۲
روابط عمومی دانشگاه تهران: پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی «ایثار» با هدف تقدیر از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

 اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور ارج نهادن به فعالیت‌ها و تلاش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، «پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار» با مشارکت وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
دانشجویان شاهد و ایثارگر کلیه مقاطع تحصیلی علاقه‌مند به شرکت در جشنواره مذکور، در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دستورالعمل مذکور، تقاضانامه ثبت نام را به دقت تکمیل و به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوط، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ به دفتر امور شاهد و ایثارگر پردیس/ دانشکده محل تحصیل خود تحویل نمایند.
گفتنی است دانشجویان پردیس‌ها و دانشکده‌های فاقد دفتر امور شاهد و ایثارگر، فرم تقاضا‌نامه (فرم شماره ۱) تکمیل شده را تا تاریخ مقرر به دفتر ریاست پردیس / دانشکده مربوطه تحویل نمایند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر مراجعه کنند.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۴

کلید واژه ها: اداره کل امور شاهد و ایثارگر جایزه ملی ایثار


( ۱ )

نظر شما :