اطلاعیه برگزاری مجموعه وبینارهای تخصصی درخت زندگی

تعداد بازدید:۲۱۹۷
روابط عمومی دانشگاه تهران: دفتر مدیریت سبز دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای از برگزاری مجموعه وبینارهای تخصصی درخت زندگی خبر داد.

بر اساس اطلاعیه اعلامی، دانشگاه تهران و انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران، دومین و سومین رویداد از مجموعه وبینارهای تخصصی درخت زندگی را برگزار می‌کنند. رویداد درخت زندگی بستری است که در آن اندیشمندانی از سراسر جهان گرد می‌آیند و به بسط دانش و بینشی می‌پردازند که برای ساخت آینده‌ای پایدار ضروری است.
دومین و سومین رویداد از این مجموعه وبینارهای تخصصی، با حضور سخنرانانی از کشورهای آلمان، آمریکا و استرالیا به ترتیب در روزهای سوم و ششم اسفندماه ۹۹، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.
یکشنبه سوم اسفند، پروفسور ریچارد بنفیلد، استاد دانشگاه ایالتی کانتیکت، به موضوع باغ‌گردی به‌عنوان بستری برای تعامل گردشگر، منظر و سایت تاریخی در دوران پساکرونا می‌پردازد و پروفسور کارل لودویگ، استاد دانشگاه نورتینگن، ایده‌ها و پروژه‌هایی را درباره گاردن فستیوال‌ها و هنر موقت و چیدمان‌های هنری در پروژه‌های بین‌المللی، بیان می‌کند.
برای ثبت‌نام و حضور در دومین وبینار درخت زندگی به آدرس https://b2n.ir/treeoflife2 مراجعه شود.
همچنین چهارشنبه ششم اسفند، دکتر جیانبین وانگ، مسئول ارشد نوآوری مؤسسه پژوهشی شهرهای حساس به ‌آب در استرالیا، از طراحی و ساخت شهرهای حساس به ‌آب آینده سخن می‌گوید و پس از آن، دکتر شارون مرن از دانشگاه ایالتی نیویورک، به موضوع آبراه‌های شهری، احیای رودخانه‌ها و عدالت محیط‌زیستی و دکتر دافنه گندالکر از دانشگاه فنی مونیخ، به بازیابی آب‌های شهری به‌عنوان فرصتی کلیدی برای پیوند آب، انرژی و غذا خواهند پرداخت.
برای ثبت‌نام و حضور در سومین وبینار درخت زندگی به آدرس https://b2n.ir/treeoflife3 مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: مدیریت سبز درخت زندگی


( ۱ )

نظر شما :