اطلاعیه نحوه ارائه هدایای فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۰۷۹
روابط عمومی دانشگاه تهران، اداره کل امور رفاهی طی اطلاعیه‌ای نحوه ارائه هدایای فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه تهران را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

 ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ویژه به شما همکار ارجمند به جهت موفقیت تحصیلی فرزندتان، به استحضار می‌رساند اداره کل امور رفاهی در نظر دارد طبق سنوات گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش فرزندان همکاران محترم که بر اساس دستورالعمل اعلام شده در بخشنامه‌های ارسالی قبل ممتاز شناخته شده‌اند، قدردانی کند.
نظر به این که در سال جاری بخشی از این هدایا با حمایت و مساعدت خیر نیک‌اندیش مهندس قلم چی و بنیاد حامیان دانشگاه در قالب اهدای کتاب تا سقف ریالی مندرج در جدول زیر برای هر پایه تحصیلی در نظر گرفته شده است، خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق فایل راهنمای پیوست از روز شنبه ۱۸ بهمن تا پایان روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه با ورود به سایت http://vistor.shop نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های مورد نظر اقدام لازم صورت گیرد.

 جهت ثبت سفارش و دریافت هدیه توجه به نکات زیر ضروری است:

  • با توجه به فایل راهنمای پیوست، ورود به سایت صرفاً با شماره تلفن همراه اعلام شده به اداره کل امور رفاهی میسر است.
  • ثبت سفارش تا سقف اعتبار مندرج در جدول فقط یک بار امکان پذیر است و چنانچه مبلغ ریالی سفارش کتاب کمتر از سقف مشخص شده انجام پذیرد، پس از نهایی شدن، امکان مراجعه مجدد به سایت برای سفارش مانده اعتبار ممکن نخواهد بود.
  • با توجه به فرآیند تقدیم هدایا از ثبت سفارش تا ارسال به واحد محل خدمت همکاران گرامی، بازه زمانی اعلام شده قابل تمدید نخواهد بود.

ضمناً در نظر است، بیست و دومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران، به‌صورت نمادین و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، صرفاً با حضور تعدادی از اعضای محترم هیأت رئیسه، مدیران ارجمند دانشگاه و تعداد محدودی از منتخبان گرامی با اهدای لوح‌های تقدیر و تقدیم هدایا برگزار شود. زمان و نحوه برگزاری مراسم متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دریافت فایل راهنما به این پیوند مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: اداره کل امور رفاهی فرزندان ممتاز


( ۳ )

نظر شما :