فراخوان جشنوار‏ه‏ درون دانشگاهی رویش ویژه کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۳۷۰۳
روابط عمومی دانشگاه تهران: اداره کل فرهنگی و اجتماعی، طی فراخوانی از برگزاری جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان در دانشگاه تهران خبر داد.
فراخوان جشنوار‏ه‏ درون دانشگاهی رویش ویژه کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران

بر اساس این فراخوان، جشنواره درون دانشگاهی رویش برای شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های فرهنگی و هنری و تقدیر از کانون‌های فرهنگی و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی و برای تحقق اهداف ارتقای جایگاه و نقش کانون‌های فرهنگی دانشجویان در دانشگاه، شناسایی و معرفی کانون‌های فرهنگی برتر و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شناسایی و معرفی استعدادها و خلاقیت‌های دانشجویان در حوزه فرهنگی و اجتماعی، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ترویج فعالیت گروهی داوطلبانه و ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی برگزار می‌شود.
همچنین کانون فرهنگی برتر، ایده‌ها و طرح‌های برتر کانون‌‌ها، آثار و دستاوردهای برتر فردی در بخش‌های صنایع دستی، هنرهای تجسمی، ادبی، عکس، فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی و موسیقی و آثار و دستاوردهای برتر گروهی در بخش‌های فیلم، تئاتر و موسیقی از محورهای رقابتی این جشنواره است.
جایزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به‌منظور ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تجلیل از دانشجویان برای فعالیت‌های امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، فعایت‌های داوطلبانه در حوزه سلامت، حضور داوطلبانه در دفاع از کیان کشور و حریم اهل بیت (ع)، فعالیت‌های داوطلبانه در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، کمک‌های داوطلبانه (غیرپزشکی) در راستای مقابله با بیماری کرونا اعطا می‌شود.
لازم به ذکر است، کانون‌های فرهنگی و دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، با مراجعه به سامانه culfest.ut.ac.ir با توجه به حوزه‌های رقابتی و شرایط شرکت در جشنواره، حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ آثار خود را با مشخصات کامل در این سامانه بارگذاری کنند. برای آگاهی کامل از شرایط و ضوابط ارسال آثار و دریافت شیوه‌نامه اجرایی جشنواره به این پیوند مراجعه شود.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: اداره کل فرهنگی و اجتماعی جشنواره درون دانشگاهی رویش دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی


نظر شما :