فراخوان اعلام معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور

تعداد بازدید:۶۲۶
روابط عمومی دانشگاه تهران: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور ارتقای سطح تولید داخلی کشور با راه‌اندازی «دبیرخانه جهش تولید»، تصمیم به جمع‌آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کرده است. در این فراخوان آمده است:

با توجه به شرایط کلی حاکم بر کشور و لزوم افزایش تولیدات داخلی و تأمین نیازهای کشور توسط شرکت‌ها و منابع داخلی، سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید نام‌گذاری شد. جهش در تولید را می‌توان جبران عقب ماندگی‌های حوزه‌های تولید با بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی و بهبود کیفیت تولیدات با حداکثر سرعت ممکن در حداقل زمان ممکن دانست. در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همراه وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به راه‌اندازی دبیرخانه جهش تولید کرده است.
یکی از وظایف دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناسایی معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و رایزنی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط جهت برطرف شدن این چالش‌ها و موانع تا حد امکان است، به همین منظور این دبیرخانه تصمیم به جمع‌آوری معضلات، چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کرده است.
بر اساس این فراخوان، تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند از طریق پرکردن فرم و بارگذاری آن اقدام به اعلام چالش‌ها و موانع پیش‌روی خود تا پایان دی ماه کنند.
زمان این فراخوان از اول تا ۳۰ دی ماه سال جاری است. متقاضیان جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://utstpark.ir/challenges-companies-jahesh-tolid/ مراجعه کنند.

 

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌های فناور تولید بهبود کیفیت تولیدات اعلام چالش‌ها


( ۱ )

نظر شما :