به مناسبت روز جهانی سلامت روان؛

اعضای کانون همیاران سلامت روان با رئیس دانشگاه تهران دیدار کردند

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۳۰۱۹ اخبار اخبار سلامت و بهداشت
تعداد بازدید:۹۰۱
به مناسبت روز جهانی سلامت روان، تعدادی از دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون همیاران سلامت روان با رئیس دانشگاه تهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از مرکز مشاوره، این دیدار در کنار نشست شورای راهبری و سیاست‌گذاری مشاوره و سلامت دانشگاه و با حضور جمعی از مدیران و معاونان، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ صورت گرفت.
دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، در این دیدار ضمن تشکر از همیاران سلامت روان به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه و خودجوش آنان، بر ضرورت افزایش سواد سلامت روان، نظام‌مند کردن فرایند آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانشجویان، ترویج فرهنگ کارگروهی و آماده‌سازی و توانمند کردن دانشجویان جهت ورود به عرصه‌های بزرگ‌تر اجتماعی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: «دانشجویان همیار سلامت روان الگوی عینی فعالیت‌های مسئولانه و مشارکتی به‌ویژه برای دانشجویان ورودی جدید هستند، به گونه‌ای که این الگوپذیری زمینه انتقال تجارب مثبت، نگرش و فرهنگ نوع‌دوستی و دگرخواهی را مستمر می‌کند».
رئیس دانشگاه تهران، در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت پرداختن به حوزه سلامت روان دانشجویان، گسترش فعالیت‌های دانشگاه در این زمینه را ضروری توصیف کرد.
همچنین دکتر سعید حبیبا، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، از دانشجویان همیار سلامت روان که از بازوان مرکز مشاوره دانشگاه به حساب می‌آیند تشکر کرده و بر لزوم حمایت دانشگاه از فعالیت‌های مشارکتی تاکید کرد.
در بخش دیگری از این دیدار، دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون همیاران سلامت روان ضمن بر شمردن فعالیت‌های کانون، از حمایت‌ها و اهتمام دانشگاه تهران در تحقق بخشیدن به شعار «سلامت روان برای همه» و تلاش در جهت انجام مسئولیت‌پذیری اجتماعی تقدیر کرده و به رسم یادبود لوح سپاس به رئیس دانشگاه تهران اهدا کردند.

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی مرکز مشاوره دانشجویی


( ۲ )

نظر شما :