بخشنامه نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از تاریخ شنبه ۲۳ فروردین
پیرو بخشنامه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت، بدینوسیله نحوه فعالیت اداری کارمندان دانشگاه از تاریخ شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع بعدی به شرح زیر جهت اقدام اعلام میگردد:
۱ - با توجه به برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامهریزی نمایند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر دو سوم پرسنل به صورت چرخشی صورت گیرد.
۲ - با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله به صورت دورکاری، تاکید میگردد از این ظرفیت حداکثر استفاده بعمل آید.
۳ - آن دسته از افرادی که به صورت چرخشی در محل کار خود حضور نمییابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام میدهند، میتوانند حضور خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
۴ - ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار میباشند از ۷ صبح (با ۴۵ دقیقه فرجه) لغایت ۱۴ تعیین میگردد، لذا حضور پس از ساعت یادشده به عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت، در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت ۱۴ در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.
۵ - از کلیه کارکنان محترم دانشگاه درخواست میشود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل تعیین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت فرمایند.
اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران
نظر شما :