اطلاعیه تمدید زمان انجام ارزیابی نیمه دوم سال ۱۳۹۷ کارکنان دانشگاه تهران
پیرو بخشنامههای شماره ۲۴۸۵۶۹/۱۵۵ و ۲۶۰۲۹۸/۱۵۵، ضمن تشکر از کلیه مدیران محترمی که نسبت به انجام به موقع ارزیابی اهتمام داشتهاند، به اطلاع میرساند، حسب درخواست برخی از همکاران زمان انجام ارزیابی نیمه دوم سال ۹۷ از تاریخ ۱۲/۰۹/۹۸ تا شنبه ۱۶/۰۹/۹۸ (ساعت ۲۴) تمدید شده است. لذا شایسته است، کلیه مدیران و کارکنانی که تاکنون موفق به تکمیل فرم ارزیابی نشدهاند، با مراجعه به سامانه مدیریت عملکرد کارمندان به نشانی: https://pms.ut.ac.ir برای ارزیابی نیمه دوم سال ۹۷ اقدام کنند.
بر این اساس لازم است تا نکات زیر مورد توجه قرار بگیرد:
۱- به منظور صدور احکام ترفیع پایه سال ۹۷ مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد و چنانچه مدیران محترم بلافصل ارزیابی پرسنل زیر مجموعه خود را انجام ندهند، امتیاز ارزیابی نیمه اول سال ۹۷ در سامانه پرسنلی ثبت خواهد شد.
۲- بر اساس ماده ۲۱ قانون استخدامی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه، به پرسنل واحدی که در هر دو نیمه اول و دوم سال گذشته فاقد امتیاز ارزیابی باشد، ترفیع پایه سالانه تعلق نخواهد گرفت.
۳- تأیید و خارج شدن فرم از کارتابل ارزیابی به منزله صحت انجام نهایی ارزیابی است.
نظر شما :