اطلاعیه شروع ارزیابی نیمه دوم سال ۱۳۹۷ در سامانه مدیریت عملکرد کارکنان

تعداد بازدید:۱۸۳۸
اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران، طی اطلاعیه‌ای شروع ارزیابی نیمه دوم سال ۱۳۹۷ در سامانه مدیریت عملکرد کارکنان را اعلام کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو بخشنامه شماره ۲۳۰۷۹۳/‏۱۵۵ مورخ ۱۲/‏۰۸/‏۹۸‬ به استحضار می‌رساند، سامانه مدیریت عملکرد کارمندان برای ارزیابی نیمه دوم سال ۱۳۹۷ آماده بهره‌برداری است.
کلیه افرادی که نقش مدیر بلافصل یا مافوق را دارند و کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و قراردادی خدماتی، می‌توانند ضمن مطالعه دقیق این بخشنامه و اطلاع از ضوابط و مقررات مربوط به دستورالعمل اجرایی مدیریت عملکرد و اصلاحات جدید دستورالعمل، به سامانه مذکور به نشانی https://pms.ut.ac.ir مراجعه و با توجه به راهنماهای موجود نسبت به انجام ارزیابی اقدام کنند.

نکات و شرایط قابل توجه:
۱- مهلت ارزیابی از تاریخ ۲۸/‏۰۸/‏۹۸‬ تا ۱۰/‏۰۹/‏۹۸‬ می‌باشد، لذا شایسته است کلیه پرسنل محترم در زمان مقرر نسبت به انجام ارزیابی اهتمام داشته باشند.
۲- همانند ارزیابی نیمه اول، همچنان این امکان فراهم است که مدیران بتوانند در زمان انتخاب گزینه‌های عالی، خوب، متوسط و … در فرم‌های ارزیابی، نمره مربوط را تا سقف تعیین شده، تغییر دهند.
تبصره ۱: در هر یک از گزینه‌های مذکور، چنانچه تغییری در نمره توسط مدیران انجام نشود، امتیاز تعریف شده به‌عنوان پیش فرض (که حداقل نمره می‌باشد) لحاظ خواهد شد.
۳- امتیازدهی توسط مدیر بلافصل باید با توجه به گزارشات کمی پرسنل (قابل مشاهده در فرم ارزیابی) انجام شود و در صورت عدم رعایت در امتیازدهی، اداره کل منابع انسانی با توجه به بند ۷ اصلاحات دستورالعمل، نسبت به تغییر امتیازات اقدام خواهد کرد.
۴- تکمیل فرم خودارزیابی توسط همکاران منوط به ثبت توافق‌نامه (شرح شغل) است و در صورت عدم ثبت توافق‌نامه، امکان تأیید فرم خود ارزیابی میسر نمی‌باشد.
تبصره ۲: چنانچه همکاران محترم بدون درج توافق‌نامه، فرم ارزیابی را تکمیل کنند، امتیاز خودارزیابی در کارنامه لحاظ نخواهد شد.
تبصره ۳: چنانچه فرم ارزیابی توسط پرسنل در موعد مقرر تکمیل نشود، امتیاز آن به نسبت سهم بین سایر ارزیابی‌کنندگان تقسیم خواهد شد و پس از پایان مهلت ارزیابی، امکان ایجاد دسترسی برای افرادی که فرم خود را تکمیل نکرده‌اند، وجود ندارد.
۵- با توجه به دستورالعمل مدیریت عملکرد، ارزیابی منوط به حضور فرد در سازمان است، لذا کارمندانی که حداقل دو سوم مدت دوره ارزیابی در دانشگاه حضور داشته‌اند، مشمول ارزیابی هستند و افرادی که کمتر از چهار ماه در نیمه دوم سال ۹۷ در محل خدمت بوده‌اند در این سامانه ارزیابی نمی‌شوند. (پرسنل دارای مأموریت آموزشی، مرخصی بدون حقوق یا زایمان، بازنشستگان و…)
۶- کلیه کارکنان می‌توانند به‌منظور پیگیری جهت رفع مشکل احتمالی، از طریق «سامانه پشتیبانی خدمات فناوری» به نشانی https://its3.ut.ac.ir در دپارتمان «مدیریت عملکرد کارمندان» درخواست خود را ثبت و نتیجه را نیز از همان روش پیگیری کنند. بدیهی است به اشکالات یا سوالات منعکس شده خارج از سامانه مذکور، رسیدگی نخواهد شد.


( ۴ )

نظر شما :