برگزاری نشست مسئولان و نمایندگان رفاهی دانشگاه تهران

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۱ کد : ۹۹۲۳ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۹۸
نشست مسئولان و نمایندگان رفاهی دانشگاه تهران، با حضور مدیر کل امور رفاهی و مدیران شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل امور رفاهی، مهندس محمدعلی گودرزی، مدیر کل امور رفاهی دانشگاه در این نشست که ۱۱ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مسئولان و نمایندگان امور رفاهی واحدهای مختلف به ارائه توضیحات و گزارش از نحوه تمدید قرارداد جدید بیمه درمان تکمیلی و فرایندهای انجام شده آن پرداخت.
وی در ادامه به فعالیت‌هایی چون روند دریافت استعلام از هشت شرکت برتر بیمه کشور، مشاوره، برگزاری جلسات و رایزنی با نمایندگان بیمه‌ها، سامانه ثبت‌نام بیمه تکمیلی، پرداخت یارانه بیمه درمان تکمیلی همکاران، پیشنهاد مجدد به معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات جهت پرداخت یارانه ماهیانه و اعلام مصوبه پرداخت یارانه اعضای هیأت علمی (استادیاران با حداکثر ۵ سال سابقه) در قرارداد جدید، شرایط و تعهدات بیمه درمان تکمیلی و گزارشی از عملکرد اداره کل امور رفاهی اشاره کرد.
مهندس گودرزی، رضایت‌مندی نسبی همکاران از خدمات شرکت بیمه ایران وهم‌چنین شرکت مجری را از دلایل انعقاد قرارداد مجدد با این شرکت برشمرد و مبنای همکاری دانشگاه تهران با شرکت بیمه ایران را مفاد قرارداد فی‌مابین عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب در دانشگاه وظیفه و هدف اصلی اداره کل امور رفاهی است، خاطر نشان کرد: «ما در این اداره از تمامی تلاش و توان خود، برای رضایت‌مندی همکاران دانشگاه استفاده می‌کنیم. توجه و تداوم جلسات و نشست‌ها با حضور نمایندگان رفاهی جهت پیشبرد اهداف رفاهی و ارائه خدمات بهتر این اداره مثبت ارزیابی شده که من در این فرصت از تلاش‌ها و زحمات نمایندگان رفاهی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم».

این نشست، با پرسش و پاسخ و ارائه نظرات و پیشنهادات نمایندگان رفاهی واحدهای دانشگاه تهران و کارشناسان شرکت بیمه ایران به پایان رسید.


( ۱ )

نظر شما :