پیام تبریک اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹ کد : ۹۴۴۹ اخبار اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۲۰
پیام تبریک اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ٱ لَّذینَ جاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ ٱ للَّهَ لَمَعَ ٱ لْمُحْسِنِینَ

و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است (سوره مبارکه عنکبوت، آیه ۶۹)


دفاع هشت ساله ملت ایران، رویارویی با متجاوزانی بود که با حمایت استکبار جهانی قصد داشتند تا انقلاب نوپای مردم را درهم شکنند و ملتی را که صلابت و پایمردی خود را به رخ جهانیان کشیده بود، تحقیر نمایند. اما دفاع جانانه رادمردان و آزاد زنان غیور ایران اسلامی از پیر و جوان و از هر قوم و تبار، تحت لوای مردی از سلاله آل رسول الله (ص) میدان نبرد را مهلکه دشمن ساخت و خواب آشفته خصم دون را تعبیر وارونه نمود. هشت سال دفاع مردم سلحشور ایران برگی زرین از حماسه‌ای جاودانه است که تا ابد بر تارک تاریخ عزت و آزادگی خواهد درخشید.
با گرامی داشت یاد و خاطره مردم رشید ایران اسلامی، خصوصاً شهدای گلگون کفن و حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ادای احترام به ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، هفته دفاع مقدس را به ایثارگران و خانواده معظم شهدا و به ویژه همکاران معزز دانشگاه تهران تبریک عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را مسئلت می‌نماید. امیدواریم بتوانیم با وحدت کلمه در حفظ و تعالی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 

اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران

اخبار مرتبط:
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید غلامرضا نامدار محمدی

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید عمران پستی هشتچین

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید جعفر آرتیمانی

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید محمود اسدی

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید مجید انتظاری

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید رجبعلی افسری


نظر شما :