برگزاری دومین دوره آموزشی عمومی مسئولیت و سلامت اجتماعی در دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۱۷۰
دومین دوره آموزشی عمومی مسئولیت و سلامت اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار شد.
برگزاری دومین دوره آموزشی عمومی مسئولیت و سلامت اجتماعی در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، این مرکز با همکاری کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه، دومین دوره آموزشی عمومی «مسئولیت و سلامت اجتماعی» (ویژه استادان و کارکنان) را روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ برگزار کرد.
دکتر یونس نوربخش، جامعه‌شناس و رئیس کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه به تشریح مفاهیم مسئولیت و سلامت اجتماعی پرداخت و گفت: «مسئولیت اجتماعی موضوع اصلی دانشگاه‌های دنیا در دهه‌های اخیر است و سلامت اجتماعی هم بحث جدیدی است که ترویج این مفهوم و توسعه آن در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و حتی فضای عمومی کشور یکی از دستاوردهای کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه است. مسئولیت و سلامت اجتماعی در دانشگاه تهران یکی از بحث‌های بسیار مهم و جزو سیاست‌های دانشگاه است».
وی هدف از برگزاری این همایش را تغییر در نگرش‌ها، ارزش‌ها و کنش‌ها بیان کرد و ضمن تشریح مطالب و بیان ارتباط مسئولیت اجتماعی با دانشگاه سبز، با طرح پرسش‌هایی در این حوزه، شرکت‌کنندگان در همایش را به مشارکت در بحث ترغیب کرد.
در بخش دیگری از این همایش، ساجده مقدمی دانشجوی دکترای دانشگاه تهران و فعال در حوزه سلامت به تشریح مفهوم سلامت اجتماعی پرداخت.

برای مشاهده متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید.


( ۱ )

نظر شما :