بازدید معاونان دانشگاه تهران از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت

۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۶ کد : ۹۳۶۲ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۱۸
معاون اداری و مالی و معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران بازدید کردند.
بازدید معاونان دانشگاه تهران از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه، در حاشیه نشست کمیسیون آموزش‌های ضمن خدمت نیروی انسانی، معاون اداری و مالی و معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران بازدید کردند.

در این بازدید دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی و دکتر علی مقاری، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه از نزدیک با فضای اجرای دوره‌ها در این مرکز آشنا شدند.

در ادامه نشست کمیسیون آموزش‌های ضمن خدمت در محل سالن شورای مرکز برگزار شد و اعضا به بررسی شیوه‌نامه نحوه محاسبه تعرفه دوره‌های ضمن خدمت پرداختند و مقرر شد نتایج این جلسه برای طرح و اجرا به هیأت رئیسه دانشگاه ارجاع شود.
دکتر بزرگی، رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه، در این دیدار با اشاره به گستره‌ی فعالیت‌های مرکز در حوزه‌های دوره‌های کارکنان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه، مواردی را در خصوص نحوه تدوین آئین‌نامه مطرح و بر بالا بودن کیفیت برگزاری دوره‌ها در تراز نام دانشگاه تهران تاکید کرد.
دکتر مقاری، نیز با اشاره به مزایای آموزش الکترونیکی و روش‌های نوین تدریس، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت را به استفاده از این شیوه‌ها فراخواند.
همچنین دکتر یزدانی به همکاری این مرکز با سایر سازمان‌ها و بحث بازاریابی برای فعال‌سازی دوره‌های برون سازمانی تاکید کرد.


( ۷ )

نظر شما :