مرحله دوم لیگ بازیهای کسب و کار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده مدیریت، مرحله دوم لیگ بازیهای کسبوکار، روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ با حمایت شرکتهای بزرگ بینالمللی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز شد.
از بین ۴۰ تیم شرکت کننده از دانشگاههای مختلف ۱۶ تیم موفق به راهیابی به مرحله دوم شده بودند و در این مرحله از بازیها که در دو قسمت شبیهسازی و بازاریابی توسط معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت برگزار شد، ۱۰ تیم به مرحله سوم راه پیدا خواهند کرد.
در بازی اول، طراحان ابتدا توضیحات لازم را در خصوص بازی ارائه میدهند و شبیهسازی مبتنی بر داده فرایندهای کسب و کار (سیستم تست و مونتاژ قطعات الکترونیکی) انجام میشود. این بازی با هدف آشنایی با مفاهیم شبیهسازی، و فراهمسازی دید وسیعتر و جامعتری از قابلیتها و امکانات شبیهسازی در پروژههای روز دنیا برای دانشجویان، طراحی شده است.
در بازی دوم، تیمها بهمثابه شرکتهای واقعی وارد بازار جدید میشوند و شبیهسازی موقعیتیابی بازاریابی با هدف شبیهسازی بازار واقعی صورت میگیرد. جداول مخصوص و راهنمای بازی همراه با اطلاعات بازار از قبل در اختیار آنها قرار داده میشود.
دکتر سجادی، عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی و دکتر محمد تقیزاده، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، طراحان بازی شبیهسازی و دکتر داتیس خواجهئیان، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، طراح بازی بازاریابی بودند.
در پایان مرحله سوم به سه تیم برنده جوایز نقدی، فرصتهای استخدام، فرصت کارآموزی و تخفیفهای ثبتنام در دورههای آموزشی توسط حامیان این دوره از لیگ اهدا میشود.
شرکت بینالمللی نستله، شرکت بینالمللی یونیلیور، شرکت بینالمللی جینوست، شرکت بینالمللی دنون، شرکت کیان، آموزشگاه سفیر و گروه صنعتی گلرنگ حامیان این لیگ هستند.
نظر شما :