پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده مدیریت، پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک با حضور اندیشمندان، محققان، استادان، دانشجویان و همچنین مدیران صنعت بهعنوان بهرهبرداران نهایی برگزار شد.
مدیران ارشد سازمانها، مدیران حوزه استراتژی شرکتها، مدیران توسعه منابع انسانی، مالی، بازاریابی و کسب و کار و همچنین کارشناسان حوزه کسب و کار مخاطبان اصلی این کنفرانس بودند. محورهای کنفرانس یاد شده شامل سه محور اصلی حوزه تفکر استراتژیک، حوزه رقابتی و توانمندیهای استراتژیک بود و به مباحثی چون حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در این کنفرانس پرداخته شد.
کمیته علمی کنفرانس شامل ۳۹ نفر از اعضای هیأت علمی و محققان برجسته حوزه استراتژی از دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی بودند. ۳۰۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد و در کمیته مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰۵ مقاله کامل است، اما به دلیل محدودیتهای زمانی و مکانی، ۱۰ مقاله در کنفرانس ارائه شد که تعداد ۵ مقاله به صورت چاپ پوستری و ۵ مقاله نیز شفاهی ارائه شد.
بیش از ۳۰ سخنرانی، پنل و کارگاه آموزشی در دو روز کنفرانس برگزار شد. همچنین سه پنل چالشی بازار سرمایه، استارتاپها و خودرو که از موضوعات روز جامعه است نیز در این کنفرانس در نظر گرفته شد.
در کنار رویداد امسال، برای اولین بار اهدای جایزه ملی استراتژیک به کسب و کارهایی که اعلام حضور کردهاند پیشبینی شده بود که کسب و کارهای مربوط در کمیته علمی مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکتها از لحاظ سطح بلوغ استراتژی رتبهبندی و به جامعه معرفی شدند.
پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک، ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما آغاز شد و ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.
برای مشاهده متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید.
نظر شما :