پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۳ کد : ۷۲۷۷ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۶۱۲
پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به‌نقل از پردیس البرز، در جلسه‌ای که ۲۳ دی ۱۳۹۷ برگزار شد، دکتر یونس نوربخش، رئیس پردیس البرز و دکتر علی حاجی‌آقابزرگی امیری، رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
براساس این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه‌های تبادل استاد، پژوهشگر و کارمند برای کسب تجربه و انتقال دانش در حوزه‌های مورد علاقه مشترک، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و تخصصی کارکنان و مدیران دانشگاه، همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات در برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های مشترک، انجام پروژه‌های مشترک با رعایت قوانین و مقررات توافق کردند.
در این دیدار، دکتر حاجی آقابزرگی ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده و نیز برنامه‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه گفت: «این مرکز برنامه‌های متنوعی را برای آموزش و توانمندسازی کارکنان و مدیران و حتی استادان دارد که آموزش در راستای سیاست‌های دانشگاه در خصوص مسئولیت‌پذیری اجتماعی از مهم‌ترین آنهاست».
سپس دکتر یونس نوربخش با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: «آموزش حتی برای استادان جدیدالاستخدام و مدیران گروه‌ها نیز لازم است تا با مقررات و فضای دانشگاه آشنا شوند».
رئیس پردیس البرز با ابراز علاقه‌مندی پردیس برای ارتقای کارکنان و تخصصی‌کردن فعالیت‌های آنها گفت: «عصر کنونی، عصر هوشمندی است، ما نیز باید در زمینه مدیریت هوشمند فعالیت کنیم. این هوشمندی می‌تواند در برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های تخصصی کارکنان، رابطین و حتی مدیران گروه‌های پردیس متبلور شود».
دکتر نوربخش با اشاره به اهمیت وجود سلامت اجتماعی گفت: «پیش از این سلامت صرفاً در دو حوزه جسمی و روحی مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما در حال حاضر سلامت اجتماعی اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دو حوزه قبلی پیدا کرده است. زندگی براساس روابط اجتماعی صحیح، سلامتی و درست عمل‌کردن به‌عنوان یکی از مسائل اجتماعی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است».


( ۲ )

نظر شما :