سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ در دانشگاه تهران برگزار میشود
به گزارش روابطعمومی دانشگاه تهران بهنقل از دانشکده مدیریت، سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ۲۵ و ۲۶ دی ۱۳۹۷ به ریاست دکتر علیاکبر فرهنگی، چهره ماندگار مدیریت رسانه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود.
دکتر مسعود کیماسی، دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ در اشاره به موضوعات جدیدی که در حوزه ارتباطات بازاریابی در این کنفرانس بررسی میشود، گفت: «علاوه بر موضوع بازارسازی از طریق ارتباطات بازاریابی و برندینگ، رسانهها و شبکههای اجتماعی، رفتار مصرفکننده، اثربخشی تبلیغات، موضوعات نوظهوری مانند بلاکچین و اثرات آن در ارتباطات بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب و نیز بازاریابی عصبپایه (نورومارکتینگ) در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت».
وی با بیان اینکه کارشناسان و سخنرانان این کنفرانس از استادان دانشگاه، مدیران آژانسهای تبلیغات کشور و سفارشدهندگان آگهی انتخاب شدهاند، خاطرنشان کرد: «کارگاههای آموزشی متعددی با حضور نمایندگان آژانسهای تبلیغاتی و صاحبان آگهی در حین کنفرانس برگزار میشود».
عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران همچنین با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستینبار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاههای اقتصادی برگزیده اهدا خواهد شد، گفت: «اتصال فعالیتهای ارتباطات بازاریابی بنگاه به استراتژیهای سازمان، ایجاد برنامههای ترفیعی نظاممند و ساختاریافته در نتیجه فعالیتهای ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، انتخاب رسانه و بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامههای ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان از شاخصهای مورد توجه در فرایند شناسایی بنگاههای شایسته دریافت این جایزه است».
دکتر کیماسی تصریح کرد: «مدل این جایزه براساس تحقیقات و نیز همفکری اساتید و صاحبنظران طراحی شده است که از این بابت اولین مدل ساختاریافته سنجش بلوغ فرایندهای ارتباطات بازاریابی و برندینگ شرکتها (صاحبان آگهی) است».
دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ با بیان اینکه همزمان با نخستین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، شش برند در این جایزه شرکت کردند، اظهار کرد: ۲۶ دی ۱۳۹۷ همزمان با دومین روز برگزاری کنفرانس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزیدگان جایزه معرفی خواهند شد.
دکتر کیماسی در تشریح سایر برنامههای این رویداد، گفت: «با همکاری مرکز توسعه ارتباطات و آگهیهای همشهری بیش از ۴۰ آگهی تبلیغاتی برتر انتخاب شده و در اختتامیه کنفرانس از طراحان و ایدهپردازان این آگهیها که در آژانسهای تبلیغاتی مشغول فعالیت هستند تقدیر خواهد شد».
نظر شما :