تشکیل کمیته مشترک همکاری دانشگاه تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی

۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۳ کد : ۶۹۶۵ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۹۸۷
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و رئیس دانشگاه تهران با موضوع بررسی وضعیت همکاری‌های این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند.
تشکیل کمیته مشترک همکاری دانشگاه تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، نشست مشترک دکتر اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با موضوع بررسی وضعیت همکاری‌های این مجموعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ در دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نشست که در سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، دو طرف با تأکید بر ایجاد کمیته مشترک به‌منظور بررسی شرایط رشته‌های مربوط به حوزه کتاب، در زمینه‌هایی از قبیل استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای رفع برخی نیاز‌های مرتبط با حوزه کتاب، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و مهارتی میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دانشگاه تهران بحث و تبادل نظر و بر لزوم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان تأکید کردند.
در این نشست غلامرضا امیرخانی، معاون کتابخانه ملی، علی زرافشان، معاون اسناد ملی، هانیه گراییلی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مدیرکل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران حضور داشتند.


( ۲ )

نظر شما :